08 January 2012

Το πρώτο μου βραβείο!!!!

Πρώτα να ευχαριστήσω πολύ την blogger-φίλη μου Niatta για το βραβείο που μου πρόσφερε. Είναι το πρώτο μου σαν blogger. 



Τώρα, ακολουθώντας τους κανόνες του παιχνιδιού:
πρώτον, λατρεύω το βελονάκι και το πλέξιμο
λατρεύω την ραπτική
Niatta, μου αρέσουν κι εμένα πολύ τα hidden object games.
λατρεύω να κάνω χειροτεχνίες μόνη αλλά και με τα παιδάκια μου
σιχαίνομαι το χιόνι
θα ήθελα να ζώ κοντά σε ένα από αυτά τα τεράστια βρετανικά πάρκα με την λιμνούλα στη μέση και σε μια χώρα που σέβεται τον άνθρωπο και πολίτη της...
Με την σειρά μου θα μοιραστώ αυτό το βραβείο με κάποια blogs που παρακολουθώ και θαυμάζω

Χαρά http://kantomagapi.blogspot.com/

Ευχαριστώ και πάλι για την τιμή!!! Καλή χρονιά σε όλους

4 comments:

  1. Σε ευχαριστώ πολύ γιά την τιμή που μου έκανες!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  2. Μια μικρή διόρθωση πρέπει να κάνεις. Να βάλεις τίτλο στην ανάρτηση (Το πρώτο μου βραβείο) και η εικόνα έχει χαθεί από την ανάρτηση αυτή, υπάρχει όμως στην Αρχική σου Σελίδα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ για την βοήθεια! Είναι το πρώτο μου άλλωστε και δεν ξέρω πως να το διαχειριστώ... (χαχα). Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη άλλωστε!!

      Delete
  3. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ !!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ.ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΣΤΟΛΙΖΕΙ ΤΟ BLOG ΜΟΥ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!ΦΙΛΙΑ!!

    ReplyDelete

I love comments!!!